خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان تأکید کرد

ضرورت شناسایی عوامل اصلی در بروز حوادث رانندگی و جاده‌ای

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بیان کرد: شناسایی عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی نسبت به اعمال آنها در راه‌ها و مهندسی ترافیک و ایمن سازی جاده ها امری ضروری در کاهش حوادث است.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۰۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

ضرورت شناسایی عوامل اصلی در بروز حوادث رانندگی و جاده‌ایبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین عسگری در جلسه در جلسه کاهش و پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی استان همدان عنوان کرد: در موضوع علل و عوامل بروز حوادث و سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح عامل انسانی مورد تاکید قرار گرفته و کمتر به طراحی نامناسب جاده‌ها و معابر و ایمنی وسایل نقلیه توجه شده است.

وی افزود: بدیهی است خطاهای غیر ارادی تابعی از محدودیت فیزیولوژی انسان است و لازم است با شناسایی عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی نسبت به اعمال آنها در راه‌ها و مهندسی ترافیک و ایمن سازی جاده ها نسبت به کاهش سوانح رانندگی اقدام شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تاکید کرد: دنیای امروز بر افزایش بهره‌وری و استفاده از تکنولوژی‌های نوین و کاهش هزینه‌ها تاکید دارد، بنابراین در اجرای ماده 108 قانون پنج ساله ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور همه دستگاه های مسئول باید تلاش نمایند ضمن ارتقاء نظم و ایمنی حمل و نقل و عبور و مرور با اتخاذ سازوکارهای مناسب میزان این تصادفات در استان 31 درصد کاهش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار