فراخوان مشمولان اعزامي پايه خدمتي شهریور ماه سال 99

معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها، ديپلم و زيرديپلم که داراي برگ آماده به خدمت پايه خدمتي شهریورماه سال 99هستند را به خدمت سربازي فراخواند.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در این اطلاعيه آمده است:  کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ شهریور ماه سال 1399 دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي پليس+10، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

کليه مشمولان داراي مدرک تحصيلي دانشگاهي ديپلم و زيرديپلم مي بايست در تاريخ، ساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است: در اين دوره از اعزام به خدمت براي حفظ سلامت مشمولان، تاريخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بيماري هاي مزمن مهم و حساس (آسم، قلبي و عروقي، خوني، گوارشي و عفوني) تمديد شده و اين دسته از مشمولان نياز به مراجعه حضوري ندارند.

گفتنی است، مشمولان اعزامی مي بايست به همراه برگ معرفي نامه مشمولان که از طريق يکي از دفاتر پليس+10 دريافت کرده اند ، به نزديک ترين مرکز بهداشت محل سکونت خود جهت معاينه در خصوص ويروس کرونا مراجعه و در صورت تاييد سلامتي آنان در اين زمينه، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تاييد مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.

همچنین براي پيشگيري از بروز و شيوع بيماري کرونا، مشمولان اعزامي مجددا در روز اعزام توسط وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش نيروهاي مسلح مورد معاينه قرار مي گيرند. همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال پلیس استان مرکزی در پیام رسان سروش به نشاني policemarkazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار