خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری قزوین

تشکیل بانک جامع شناسایی درآمد‌ها برای رفع نقاط حادثه خیز استان

حجت الاسلام قدرتی گفت: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمد‌های استان برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان ها و نهاد های استان موظف اند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه نمایند.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۴۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام قدرتی در شورای پیشگیری از وقوع جرم، ضمن تقدیر از راهداری برای رفع نقاط حادثه خیز اک به تاکستان گفت: باید شب و روز تلاش کنیم تا مشکل نقاط حادثه خیز را رفع و پرداخت خسارت‌ها را کم کنیم.

 

وی با اشاره به پرداخت هزینه های سنگین بابت دیه و سایر خسارات در سال گذشته، افزود: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمد‌های استان برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان ها و نهاد های استان موظف اند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه نمایند.

 

مقام ارشد قضایی استان ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها، بیان کرد: مصوب شد برای اولین بار کار گروهی با نظارت دستگاه قضایی و با حضور رییس کل دادگستری و دادستان استان، هر ماه جهت رسیدگی به طرح های وضعی در راستای کاهش تلفات جانی تشکیل شود. 

 

رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید با کار و تلاش جهادی در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند ضمن اینکه خود مردم بسیار دخیل بوده چرا که علت 75 درصد از تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است و فقط 25 درصد مربوط به استانداردهای جاده ای و غیره است. 

 

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: اولین گروه‌هایی که سر صحنه تصادف می‌رسند باید به دوربین مجهز باشند تا تصاویر عبرت آموز آن را صدا و سیما در شبکه استانی پخش کند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها