مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شوط:

بیانات رهبری در همه موضوع‌ها فصل الخطاب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوط گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره همه موضوع‌ها به ویژه در خصوص برگزاری مراسم‌‌‌های ماه محرم فصل الخطاب است.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۷۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷

حجت الاسلام قلی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان شوط، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با موضوع‌هایی که حساسیت‌برانگیز بوده و در جامعه اختلاف نظر وجود دارد، رهنمودهایی مطرح می‌کنند که فرمایشات ایشان همواره فصل الخطاب است، در این روزها نیز بیاناتی درباره نحوه برگزاری مراسم‌های ویژه محرم داشته‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن به ماه محرم، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوط با توجه به شرایط خاصی که امروز به دلیل بیماری منحوس کرونا در جامعه حاکم است، با برنامه ریزی دقیق و متناسب مجالس سوگواری برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری عزاداری در فضای باز، ضدعفونی کردن محل عزاداری قبل و بعد از مراسم، استفاده از مهر و کتب ادعیه شخصی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله تمهیدات لازم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا است، که به صورت جدی و با نظارت کامل در هیئت رزمندگان اسلام اجرایی خواهد شد.

این مسئول افزود: زمان برگزاری مراسم هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شوط از ساعت 22 آغاز شده و به مدت یک و نیم ساعت می‌باشد که از اول محرم به مدت ده شب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قلی نژاد در ادامه ماه محرم امسال را فرصتی برا کمک به نیازمندان دانست و گفت: همه نذورات هیئت رزمندگان اسلام به صورت کمک مومنانه در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار