مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

محرم فرصتی برای کسب معرفت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: محرم فرصتی برای کسب معرفت و شناخت اولیای الهی است.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۶۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در جلسه تربیبت و تعالی که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران عفاف سیلاب در محل حوزه با حضور بسیجیان برگزار شد، در خصوص ثمرات شرکت در عزاداری امام حسین علیه السلام، اظهار کرد: یکی از ثمرات شرکت در جلسات عزای امام حسین(ع) افزایش معرفت و محبت به ایشان است و اگر خداوند بخواهد خیری به ما عطا کند از طریق همین محبت عطا می‌کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با کسب معرفت بیشتر، محب هم‌رنگ محبوب خود می‌شود؛ جلسات و محافلی که برای امام حسین(ع) تشکیل می‌شود، بهترین بستر برای کسب معرفت و شناخت محبوب است.

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از مزایای شرکت در مجالس عزای سیدالشهدا، ورود به منطقه توحید است و عارف بزرگ کربلایی احمدآقا تهرانی می‌فرمود «مقتل سیدالشهدا(ع) و مدح امیرالمومنین(ع) عصاره توحید است»؛ یعنی در اشعار مقتل امام حسین(ع) و مدح امیرالمومنین، می‌توان توحید را دریافت.

وی افزود: همچنین اگر خداوند در جمعی به یک نفر نگاه رحمانی داشته باشد، این نگاه به بقیه نیز توسعه می‌یابد و امید به رحمت خداوند در جمعی که برای امام حسین(ع) گرد آمده اند، بیشتر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار