همزمان با هفته دفاع مقدس

110 طرح عمرانی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، 110 طرح عمرانی در مناطق مختلف آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۷۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳

 سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با نکوداشت دفاع مقدس و به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس 110 طرح عمرانی در سراسر استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویی، مسجد، کلنگ زنی پروژه آب بند کشاورزی و استخر، راه روستایی، پروژه بهبود کیفیت آب شرب، کلنگ زنی آب بند کشاورزی و استخر، مدرسه، پل، خانه عالم و ... در برنامه قرار دارد، گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و با مشارکت بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

این مسئول با اظهار اینکه اغلب این پروژه‌ها در شهرها، مناطق مرزی و صعب العبور  احداث می‌شود، گفت: این نهاد انقلابی با همه توان خود برای محرومیت‌زدایی وارد عرصه عمل شده است.

رحمانی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این روزها بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کسانی است که برای حفظ این خاک در مقابل گزند دشمن، با تمام توان وارد میدان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار