دبیر ستاد امر به معروف استان بوشهر خبر داد

برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر

دبیر ستاد امر به معروف استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۹۲۹ برنامه ویژه هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۹۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵

برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: هفته اول محرم به عنوان هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است چرا که فلسفه قیام امام حسین علیه السلام، امر به معروف و نهی از منکر بود به همین مناسبت برنامه های متنوعی جهت گرامیداشت این هفته در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
وی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ۹۲۹ برنامه ویژه گرامیداشت این هفته در سراسر استان بوشهر برگزار می شود که از این تعداد ۵۵ برنامه در مرکز استان، ۱۲۰ برنامه در شهرستان ها و ۷۵۴ برنامه نیز در دستگاه های اجرایی، قضایی، نیرو‌های مسلح و سایر نهاد‌ها و سازمان ها برگزار می شود.
این مقام مسئول به فعالیت های رسانه ای ویژه گرامیداشت هفته احیاء امر به معروف نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰ ساعت برنامه ویژه پخش از صدا و سیما و ۹۶۰ نفر ساعت نیز در فضای مجازی برای این هفته برنامه ریزی شده است.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
تجلیل از اصناف منصف در استان بوشهر
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به برنامه های شاخص این هفته اشاره و اضافه کرد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از اصناف منصف از برنامه های شاخصی هستند که در این هفته برگزار می شوند.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: پخش برنامه های ویژه در رادیو، تلویزیون و شبکه های اجتماعی و حضور در خانه شهید رئیس علی دلواری و تجلیل از شهید مبارزه با استعمار پیر انگلیس نیز از دیگر برنامه های شاخصی است که قرار است به مناسبت گرامیداشت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در استان اجرا شوند.
سردار رزمجو راه اندازی هشتک بی تفاوت نباشیم را در سراسر کشور از جمله برنامه های شاخص هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اذعان کرد: قرار است مسابقه رسانه ای و مکتوب «بی تفاوت نباشیم» نیز در همین زمینه در استان بوشهر برگزار شود.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
وی ابراز کرد: تقدیر از تلاش گران خط مقدم مبارزه با کرونا یکی از برنامه های ویژه هفته گرامیداشت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر است که اگرچه مراسمی برای تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت استان بوشهر برگزار شده است، اما تقدیر از قشر غسال ها که با ایثار واقعی بیماران کرونایی را غسل می دهند مغفول مانده بود که قرار شد از این عزیزان و کادر آزمایشگاهی نیز در این زمینه تجلیل شود.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام گفت: تقدیر از الگو‌های موفق مطالبه گری مردمی، تجلیل از مطالبه گران عرصه خبر و رسانه، تقدیر از کادر بیمارستان ها، رونمایی از طرح مشترک امر به معروف و نهی از منکر و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با عنوان «دانش آموز طراز انقلاب اسلامی»، برگزاری نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله نویسی و ... با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از جمله مهم ترین برنامه هایی است که قرار است در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان بوشهر برگزار شود.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
رزمجو به بخشی از اقدامات انجام شده هفته احیاء امر به معروف سال گذشته تا هفته احیاء امر به معروف امسال نیز اشاره کرد و ادامه داد: حمایت از مطالبه گران اجتماعی با پیگیری دفتر حمایت قضایی ستاد استان، ثبت نام گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر، پیگیری مطالبات مردمی در زمینه زمین خواری، تقدیر از مراعات کنندگان دستورالعمل های بهداشتی، پیگیری تخلفات گران فروشی و کم فروشی در عرصه های مختلف به خصوص اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل، برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی و همکاری با سامانه ناظر ناجا از جمله اقدامات مهمی است که در این مدت انجام شده است.
فرمانده سپاه استان بوشهر در پایان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه در استان بوشهر اظهار کرد: در بخش اول مرحله دوم این رزمایش که در دهه ولایت و امامت برگزار شد ۱۴ هزار بسته معیشتی با ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین خانوار‌های نیازمند استان توزیع شد که با برنامه ریزی های انجام شده قرار است بخش دوم این رزمایش نیز ان شاءالله در دهه اول محرم برگزار شود.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست گفت: گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در ۱۶ عرصه مختلف فعالیت می کنند که علاقه مندان می توانند برای ثبت گروه های جهادی و دریافت مجوز به سایت میدان مطالبه گری به نشانی http://motalebh.ir/ مراجعه کنند.
برگزاری ۹۲۹ برنامه ویژه هفته امر به معروف در استان بوشهر
حجت الاسلام علی اکبری اظهار کرد: سامانه ای با عنوان سامانه امین نیز برای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر طراحی شده است که این سامانه به همراه شیوه نامه ثبت نام در سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بارگزاری شده است که مردم استان بوشهر که می خواهند آمر به معروف و ناهی از منکر باشند می توانند به این سامانه مراجعه و در آن نام نویسی کنند.
وی افزود: کسانی که در سامانه امین ثبت نام می کنند می توانند در عرصه های ۱۶ گانه با توافق گروه های جهادی ثبت شده در سایت میدان مطالبه گری همکاری کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات