پیام تسلیت مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۶۸۳۰۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفتند.


متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

ماه محرم، ماه شهادت اشرف اولاد آدم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از راه رسیده است تا پیام فداکاری، ایثار و مبارزه در برابر خصم و بیداد زمان را بار دیگر به ما گوشزد کند.

محرم همواره یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی تاریخ بشری است. حماسه‌ای که حضرت سیدالشهداء و هفتاد و دوتن از یاران باوفایش به عنوان راست قامتان تاریخ عاشقانه و عاقلانه برای نیل به اهداف والای اعتقادی در راه پاسداری از دین و عقیده خلق کردند و با نثار خون خود و از جان گذشتگی بی مانندشان، پیامی به بلندای تاریخ برای آیندگان نهادند.

عاشورا یک مکتب، یک بینش و یک دانشگاه برای آموختن درس ظلم ستیزی، عدالت محوری و عزّت نفس است و فرهنگ غنی و ماندگار آن، همان احیای فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و زنده کردن ارزش‌های دینی و سیره اهل بیت پس از گذشت قرن ها، همواره زنده، پویا و روشنی بخش راه زندگی است.

در شرایط فعلی که سست کردن باور‌های اعتقادی و فرهنگی جامعه مسلمانان در دستور کار استکبار جهانی و رسانه‌های بیگانه می‌باشد باید بیش از گذشته هوشیار بود و با ترویج و تعمیم فرهنگ عاشورا که همان خط آزادگی، شرافت و کرامت انسانی است پوینده راه سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) باشیم.

اینجانبان فرا رسیدن ایام محرم و صفر، ماه شهادت مظلومانه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسلمانان و شیعیان و آزادگان جهان به ویژه مردم ولایت مدار استان زنجان، پایتخت شور وشعور حسینی تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار