مراسم عزاداری هیأت رزمندگان زنجان در جوار شهدای گمنام برگزار می شود

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم عزاداری ماه محرم در سال جاری در فضای آزاد برگزار می‌شود، گفت: مراسم هیأت رزمندگان شهرستان زنجان امسال به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی و در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۶۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸

ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: مراسم ایام محرم هیأت رزمندگان اسلام زنجان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با انجام تمهیدات بهداشتی خاص برگزار می‌شود.

 

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان زنجان با بیان اینکه مراسم در سال‌جاری در فضای آزاد برگزار می‌شود، گفت: مراسم هیأت رزمندگان شهرستان زنجان امسال به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) و جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی این مراسم را حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی ،حجت الاسلام سعید غفاری و حجت الاسلام محمدباقر بابایی بر عهده خواهند داشت، ادامه داد: این مراسم با نوای سید یوسف شبیری وسید محمود حسینی از ۳۱ شهریور ماه به مدت ۱۰ شب و از ساعت ۲۲ الی ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های هیأت رزمندگان تصریح کرد: مراسم با رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

 

طهماسبی همچنین از عزاداران حسینی هم خواست برای حضور در مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حضور یافته و ماسک و لوازم بهداشتی همراه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار