یکی از طلاب نخبه رزن عنوان کرد

وظیفه والدین در برابر فرزندان از مهمترین و فراموش شده‌ترین مسائل تربیتی

یکی از طلاب نخبه رزن وظیفه والدین در برابر فرزندان را از مهمترین و فراموش شده‌ترین مسائل تربیتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر بها دادن به دنیای مادی فرزندان باید بیش از پیش به دنیای معنوی و آخرت آنان هم بهای ویژه‌ای قائل شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

وظیفه والدین در برابر فرزندان از مهمترین و فراموش شده‌ترین مسائل تربیتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، مراسم اختتامییه مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر و همچنین مسابقه نقاشی مولای مهربان و مسابقه پیامکی مولای غدیر با حضور خانواده برگزیدگان این مسابقات و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان رزن برگزار شد.

مسئولان دست اندر کار این برنامه از جمله فرمانده سپاه ناحیه رزن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین، شهردار شهر قروه درگزین، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه رزن و جمعی از مسئولین در این برنامه حاضر بودند.

یکی از طلاب نخبه شهرستان رزن مقیم شهر قم که سخنران این برنامه بود، سخنان خود را در محوریت خانواده بیان کرد و در سه حوزه همسرداری، تربیت فرزند و احترام فرزندان به والدین مطالبی را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام گوهری وظیفه والدین در برابر فرزندان را از مهمترین و فراموش شده‌ترین مسائل تربیتی عنوان کرد و گفت: علاوه بر بها دادن به دنیای مادی فرزندان باید بیش از پیش به دنیای معنوی و آخرت آنان هم بهای ویژه‌ای قائل شد.

سپس برادر کرمانی با نوای خود حضار را به فیض رساند و در مدح امیرالمومنین اشعاری را خواند.

حجت‌الاسلام غلامی دبیر مسابقات نیز با بیان جزئیات مسابقات و آمار استقبال از مسابقات از جایگاه ویژه خبرنگاری تجلیل کرد و از خبرنگاران شهرستانهای رزن و درگزین که در برگزاری مسابقات کمک حال بودند تقدیر کرد.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار