خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: دشمنان داخلی و خارجی و آنانی که در طول تاریخ از عزاداری امام حسین (ع) ضربه خورده‌اند با هر ترفندی و با بهانه ویروس کرونا و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم می‌خواهند عزاداری‌های امسال را تعطیل و یا کمرنگ کنند.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۹۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

دشمنان می‌خواهند عزاداری‌های محرم امسال را تعطیل و یا کمرنگ کنندحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: تمام افراد در قیامت گرفتار اضطراب و استرس بوده و حتی از شدت سختی حادثه گریان می‌شوند و تنها یک گروه چشمانشان گریان نیست و به آنها بشارت بهشت داده می‌شود و خوشحال هستند و آنان کسانی هستند که در دنیا برای مصائب امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) او گریه کردند.

وی گفت: فضلیت عزاداری برای امام حسین(ع) بر کسی پوشیده نیست و علما و عرفا اگر به مقامی رسیدند از کانال روضه و گریه بر سیدالشهدا(ع) بوده است همچنان که علامه طباطبایی گفت هیچ کس به هیچ مرحله‌ای از معنویت نرسید مگر اینکه  توسل به امام حسین(ع) داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: دانشمندان و صاحب نظران غربی هم به تاثیرات تمسک و توسل به امام حسین(ع) اذعان دارند از جمله کارل پژوهشگر آلمانی که می‌گوید شهادت امام حسین(ع) علاوه بر نتایج و اثرات سیاسی موجب تحکیم و اشباع مذهب شیعه شده و این مذهب مرکز ضدغرب است.

وی بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی و آنانی که در طول تاریخ از عزاداری امام حسین (ع) ضربه خورده‌اند و نقشه آنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی خنثی شده است به فکر این هستند که با هر ترفندی شده است و با بهانه ویروس کرونا و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم عزاداری‌های امسال را تعطیل و یا کمرنگ کنند.

شیرزادی تصریح کرد: ملت ایران و تمام شیعیان عالم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تمام نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های پروتکل را رعایت کرده و به صورت با شکوه و با عظمت مراسم عزاداری را برگزار خواهند کرد و برای همیشه دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات