خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با «بسیج»:

باید با کمک هنرمندان بسیجی نهایت دفاع از ارزش‌های اسلامی را داشته باشیم

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اثرگذار و نافذ بودن ابزار هنر گفت: دشمنان بیشترین استفاده را از هنر و اقدامات رسانه‌ای دارند و ما باید در برابر هر اقدام دشمن مقابله داشته باشیم و با کمک هنرمندان متعهد بسیجی نهایت دفاع را از ارزش‌های اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۴۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

باید با کمک هنرمندان بسیجی نهایت دفاع را از ارزش‌های اسلامی داشته باشیمسرهنگ علی اصغر فارسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جشنواره «سردار دل‌ها» به همت بسیج هنرمندان با همکاری فرهنگی هنری سپاه ناحیه ملایر به مناسبت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» در بهمن ماه ۹۸ با رقابت ۱۶ گروه نمایش در سالن آمفی تئاتر ۱۵ خرداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به تعویق افتاد، افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بعد از جمع‌بندی و با اعلام آراء داوران برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: با توجه به آمادگی و سطح بالای نظامی ما دشمن از هر گونه اقدام نظامی ناامید شده است و رو به جنگ نرم آورده است.

وی با اشاره به اثرگذار و نافذ بودن ابزار هنر تصریح کرد: دشمنان بیشترین استفاده را از هنر و اقدامات رسانه‌ای دارند و ما باید در برابر هر اقدام دشمن مقابله داشته باشیم و با کمک هنرمندان متعهد بسیجی نهایت دفاع را از ارزش‌های اسلامی داشته باشیم.

فارسی با اشاره به کسب رتبه اول استانی توسط بسیج هنرمندان ملایر گفت: امروز شاهد حضور خوب و موثرهنرمندان عزیز شهرستان در برنامه‌های مختلف هستیم که باعث جذابیت و اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات