فرمانده سپاه مهاباد:

محرم فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار و جهاد است

فرمانده سپاه مهاباد گفت: محرم فرصتی برای احیای فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: باز شور محرمی دیگر از راه می‌رسد و عالمی را به شمیم جان‌نواز حسین شهید و ۷۲ شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می‌کند.

وی ادامه داد: دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد(ع) فرا می‌رسد و با آمدنش همه جا سیاه‌پوش می‌شود و غمی جانکاه بر دل‌ها سنگینی می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی‌کران شیعه داغدار غم سیدالشهدا(ع)، ماه جهاد و حماسه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‌ترین حماسه و دلخراش‌ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

فرمانده سپاه مهاباد اظهار کرد: محرم ماهی است که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی‌عدالتی، مکتب انسان‌ساز و جاودانی به نام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل‌های تاریخ آموخت.

وی فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری و تمام شیعیان جهان تسلیت گفت و اظهار کرد: با عنایت به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا از همه مردم شهرستان و استان تقاضا می‌کنم به جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن این مراسم‌ها، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همکاری لازم را با مسئولین ذیربط به عمل آورند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار