خبرهای داغ:

افتتاح ۴۸ پروژه در بروجرد همزمان با هفته دولت

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: در هفته دولت امسال ۴۸ پروژه با صرف اعتبار ۷۳ میلیارد تومان در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد گودرزیان امروز در نخستین روز از هفته دولت و در دیدار مدیران ادارات با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با سهم اعتباری ۷۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳۴ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های  گازرسانی روستایی، آسفالت محورهای مواصلاتی، بهداشتی، مخابراتی و مانند اینها است.

سرپرست فرمانداری بروجرد به بیان گوشه‌هایی از خدمات دولت در این شهرستان پرداخت و تاکید کرد: در سالی که گذشت با احیای برخی از واحدهای راکد صنعتی بروجرد مانند کاشی جم، عظیم خودرو و زمان‌کار فرصت اشتغالزایی برای حدود ۵۰۰ نفر ایجاد شد.

گودرزیان تصریح کرد: همچنین با مشارکت و همراهی مردم با برگزاری انتخاباتی سالم دو نماینده منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای روانه بهارستان شدند.

وی سپس به برپایی عزاداری امام حسین (ع) در شرایط کرونایی اشاره و اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا آیین‌های عزای سرور و سالار شهیدان به دلیل ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت محدودتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار