سعید زعفری هشجین

کاهش ۴۲ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۴۲ درصدی جابجایی مسافر به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۸۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷

کاهش ۴۲ درصدی جابجایی مسافر در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از پایانه مسافربری خلخال با بیان اینکه در ۵ ماهه امسال ۴۹۴ هزار و ۷۱۰ نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده است گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸۶۱ هزار و ۲۳۹ نفر بود ۴۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۹۶ هزار و ۴۰۶ مورد سفر اتفاق افتاده است تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۲۱ هزار و ۹۸۰ سفر بود ۲۱ درصد کاهش را شاهد هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۴ هزار و ۱۶ نفر توسط اتوبوس ۵۷ هزار و ۶۶۳ نفر با مینی بوس و ۲۳۳ هزار و ۳۱ نفر نیز با سواری جابجا شده اند.

شیرین زاده همچنین از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

او از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار