مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

تلاش برای جلب رضایت خداوند متعال، راز ماندگاری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تلاش برای جلب رضایت خداوند متعال، راز ماندگاری است.
کد خبر: ۹۲۶۹۳۶۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، حجت‌الاسلام علی متین امروز در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد یاد و نام او ماندگار شود، فقط باید برای جلب رضایت خداوند متعال گام بردارد.

وی افزود: باید هرکس صرف نظر از اینکه در چه پست و مقامی قرار دارد، به گونه‌ای تلاش کند که همه اعمالش رنگ و بوی خدایی به خود بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه خدمت به خلق خدا مهم‌ترین وظیفه ما در برهه کنونی است، اضافه کرد: در هر مسئولیتی که هستیم، باید وظیفه‌مان به نحو احسن انجام دهیم، چرا که تنها در این صورت می‌توانیم رضایت مردم و در نهایت مقام قرب الهی را به دست آوریم.

متین با بیان اینکه اقتدار و آرامش کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، اضافه کرد: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز به شمار می‌رود، بنابراین باید هرکس به سهم خود برای نکوداشت این ایام تلاش کند.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، با اشاره به امنیت موجود در کشورمان، گفت: اقتدار و آرامش جامعه را مدیون کسانی هستیم، که شهدای کربلا را برای خود الگو قرار داده‌اند.

این مسئول افزود: امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد به راحتی حاصل نشده و باید با تمام توان در راستای حفظ و تقویت امنیت موجود تلاش کنیم.

در پایان مراسم از تلاش های حجت الاسلام محمد مصطفی زاده تجلیل و حجت الاسلام ابراهیم پورجواد به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پلدشت معارفه شد.

انتهای پیام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار