مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور بانوان عاشورایی در استان

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور بانوان عاشورایی در 17 شهرستان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۱۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

 صفیه محمودزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه مورخ 5 شهریور ماه با حضور خواهران بسیجی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه ساعت 10 و نیم برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه زنان و دختران عاشورایی این استان همگام با سایر مناطق کشورمان در لبیک به منویات رهبری در میدان حاضر می‌شوند، گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع برگزار خواهد شد.

این مسئول ضمن قدردانی از بسیج سازندگی استان برای همراهی در برگزاری پرشور این مرحله از رزمایش، خاطرنشان کرد: در تامین بسته‌های معیشتی کارشناسان این مجموعه کمک شایان توجهی کردند.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: این نهاد انقلابی از همان نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا وارد عرصه عمل شده است و ستاد پشتیبانی خواهران تشکیل داده‌ایم، در این راستا طی نخستین مرحله از اجرای رزمایش، 30 کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شده و 400 خیاط نیز ساماندهی شدند تا ملزومات بهداشتی مورد نیاز از جمله ماسک، گان و آستین یک بار مصرف تولید کنند.

وی ادامه داد: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، 225 هزار و 480 عدد ماسک دوخته شد، همچنین به دنبال اعلام نیاز سازمان انتقال خون، نسبت به این مهم زنان انقلابی استان‌مان اهتمام کردند.

محمودزاده اضافه کرد: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مومنانه 15 هزار بسته معیشتی تهیه شده و 200 میلیون تومان کمک نقدی با همت خیران جمع آوری شد که همین منبع مالی نیز برای تهیه بسته‌های پروتئینی و بهداشتی صرف شده و در بین زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست توزیع شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به سایر اقدامات انجام گرفته در مرحله نخست این رزمایش مبنی بر پرداخت وام قرض‌الحسنه به 4 نفر، سازماندهی 80 نفر مشاور اسلامی برای تقویت روحیه بیماران کرونایی بهبودیافته، خریداری یک منزل مسکونی برای یک زن سرپرست خانوار، حمایت مالی از دو بیمار سرطانی را مورد اشاره قرار داد.

وی آغاز اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان از 5 شهریور را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه در این مرحله نیز زنان و دختران مومن و انقلابی استان در حال فعالیت هستند.

وی جمع آوری نذورات مردمی ویژه محرم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تهیه بسته معیشتی، لوازم تحریر، توزیع کارت هدیه و اطعام نیازمندان عرصه‌های فعالیت در مرحله دوم رزمایش به شمار می‌رود.

محمودزاده، دوخت و توزیع ماسک در بین عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی، تهیه و خریداری یک دستگاه کاردیوگرافی و اهدای آن به بیمارستان امام خمینی نقده، تهیه 200 بسته معیشتی توسط خانواده شهدا و ... را از جمله اقدامات شاخص در مرحله دوم رزمایش برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار