مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی خبر داد

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌ مومنانه در خوی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۳۸۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸

 لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم بیش از 300 بسته کمک های مومنانه  به همت خواهران در بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه اول محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در پی استقبال خیرین در امر کمک به محرومین و بر حسب امر مقام معظم رهبری که فرموده اند «کسی از قلم نیفتد» افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط گروه‌های جهادی خانه به خانه  شناسایی شده و در لیست اهدای بسته کمک های مومنانه قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فراگیر کردن کمک به هموطن و دستگیری از نیازمندان هر چند می دانیم ظرفیت‌های بسیج بسیار بالاست و بایستی رسانه‌ای شود اما تمام دقت و تلاش خود را می کنیم تا  کرامت افراد نیازمند حفظ شود.
وی با اعلام آمادگی حوزه‌های مقاومت بسیج در امر خدمت رسانی و جمع آوری کمک‌های مومنانه همشهریان و خیرین عزیز، تاکید کرد: هر کجا بسیج و سپاه ورود پیدا کرد مشکلات حل شده است، هرچند امروزه در تنگنای تحریم ها همه با مشکل اقتصادی روبرو شده‌ایم، اما ایثار و از خود گذشتگی را در جامعه شاهد هستیم.

این مسئول افزود: همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه 6 شهریور بیش از 300 بسته کمک مومنانه  که به همت حوزه های خواهران و خیرین جمع آوری شده است بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار