راه‌اندازی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه صدرا اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر

حجت‌الاسلام سروستانی در نشست با مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر راه‌اندازی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه صدرا در مرکز استان را اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۴۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، در نشست با علیمراد کرمی، مدیرکل اموزش و پرورش استان، با اشاره به فعالیت سه دبیرستان صدرا در استان بوشهر اظهار داشت: دو مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان کنگان و یک مدرسه دخترانه صدرا در شهر دلوار در استان بوشهر به فعالیت مشغول هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: دبیرستان صدرای دلوار همواره در ردیف مدارس دلوار همواره جزو مدارس باکیفیت و مطلوب استان قرار دارد و از جایگاه علمی مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: رشد و تعالی انقلاب اسلامی رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و در همین راستا با راه‌اندازی دبیرستان‌های صدرا درصدد کمک به آموزش و پرورش در زمینه ارتقاء علمی و تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص است.

حجت‌الاسلام سروستانی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی دبیرستان صدرا در مرکز استان اضافه کرد: اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، راه‌اندازی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه صدرا در شهر بوشهر به عنوان مرکز استان با همکاری و همگامی اداره کل آموزش و پرورش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: استان بوشهر در صورت فراهم شدن فضا و اخذ مجوز‌های لازم استعداد راه‌اندازی مدارس دخترانه و پسرانه صدرا در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و بوشهر را دارد.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات