خبرهای داغ:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی موفق به توقیف 101 دستگاه خودرو، 53 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف و دستگیری 27 سارق شدند.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۵۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

خسرو رزمجویی با اشاره به اجرای  طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی در طول یک ماه گذشته، بیان کرد: در اجرای این طرح که  در نقاط آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآمد، ماموران انتظامی موفق به توقیف ۱۰۱ دستگاه خودرو، ۵۳ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و متخلف و دستگیری ۲۷ سارق شدند.

وی افزود: دستگیری ۷۵ معتاد و خرده فروش، کشف ۴۳ کیلو انواع مواد مخدر همچنین کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی آباده بیان داشت: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از 50 واحد صنفی بازدید که از این تعداد، ۱۵ واحد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.

رزمجویی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است، گفت: برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار