خبرهای داغ:
تا پایان روز دوم ماه محرم صورت گرفت؛

کمک ۲۰۰ میلیون تومان مردم نیکوکار استان در طرح اطعام حسینی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تا پایان دومین روز از ماه محرم، کمک های مردم نیکوکار استان در طرح اطعام حسینی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
کد خبر: ۹۲۶۹۴۹۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی بیان کرد: با آغاز ماه محرم دومین مرحله رزمایش همدلی برای ایران همدلی آغاز شد.

وی ادامه داد: مرحله نخست این رزمایش با شعار "اطعام مهدوی" برگزار شد و در مرحله دوم با شعار "اطعام حسینی" برای خدمت به نیازمندان اقدام می کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مرحله نخست رزمایش همدلی برای ایران همدل که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد و بیش از ۳۲۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: گام دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل با آغاز ماه محرم آغاز شده و مقرر است ۷۲ آشپزخانه برای پخت ۷۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین خانواده های نیازمند و اسیب دیده از بیماری کرونا، بسیج شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد: تا پایان دومین روز از ماه محرم، کمک های مردم نیکوکار استان در طرح اطعام حسینی با مشارکت ۲۰۰ میلیون تومانی بستر توزیع ۱۲ هزار و ۶۲۸ پرس غذای گرم را برای نیازمندان فراهم کردند که با نزدیک شدن به عاشورای حسینی این کمک های افزون تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: جریان تهیه و طبخ غذای گرم برای نیازمندان و همچنین تهیه و توزیع سبد غذایی به نیازمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و در آشپرخانه ها ناظران بهداشتی حضور دارند تا با رعایت هرچه بیشتر ضوابط بهداشتی نذور مردمی را در میان نیازمندان توزیع کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک ها و نذور خود را با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و همچنین از طریق کد مهربانی # ۱*۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار