سردار یزدی در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی
فرمانده سپاه تهران بزرگ: بیش از ۱۲۰ هزار مدیر و چند میلیون کارمند که افراد بسیار کمی تخلف می‌کنند، اما یک مورد تخلف یا ریال اختلاس هم زیاد است.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۲۳
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

به گزارش بسیج ادارات و کارمندان خبرگزاری بسیج از تهران، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: هفته دولت و هفته کارمندان خدوم، ارزش بالایی دارد؛ لذا این جشنواره که به‌منظور تقدیر از کارمند تراز انقلاب برگزار شده، از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی اضافه کرد: ارزش و منزلت کارمندان بسیار قابل تقدیر است؛ زیرا دشمنان همواره به دنبال تحقیر و مقابله با فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در ادامه گفت: ما بیش از ۱۲۰ هزار مدیر و چند میلیون کارمند در سطوح مختلف داریم، اما از این تعداد افراد بسیار کمی تخلف می‌کنند؛ این در حالی است که دشمنان و کسانی که متوجه ابعاد قضایا نیستند، اذهان عمومی را در داخل و خارج به این‌سمت می‌برند که تعداد زیادی متخلف وجود دارد.
سردار یزدی افزود: اما این‌گونه نیست که بگوییم شرایط دستگاه‌های اجرایی کشور به نسبت سایر کشور‌ها وخیم است؛ چون تمام حرف‌هایی که درباره اختلاس گفته می‌شود، این‌گونه نیست که تمام مبلغ را برداشته و رفته باشند؛ هرچند که یک ریال آن هم زیاد است.
وی عنوان کرد: این تحریف باعث می‌شود که مردم واکنش‌های منفی نشان دهند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش گفت: در ماجرای کرونا، کادر پزشکی کشور با ازخودگذشتگی باعث شد که بتوانیم با گسترش این ویروس مقابله کنیم؛ در حالی‌که در اوایل گسترش کرونا معاندین انقلاب با تبلیغات سوء، عنوان می‌کردند که بزودی در برابر این ویروس دست‌هایمان را بالا می‌بریم.
سردار یزدی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در سال‌های آینده جشنواره شهید رجایی و کارمند تراز انقلاب اسلامی را به‌صورت مشترک برگزار کنیم تا انتخاب کارمند نمونه کشور برای مردم بیشتر متجلی شود.

ارسال نظرات