سعید زعفری هشجین

عملیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل آغاز می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی یتیم‌خانه امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این مجتمع در محل موقوفه صالح زاهدی از دانشمندان اردبیلی احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۳۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

عملیات اجرایی یتیم خانه امام رضا(ع) در اردبیل آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام  والمسلمین مهدی ستوده ظهر امروز در جلسه خیریه حمایت و مراقبت از ایتام و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: این مجتمع در محل موقوفه صالح زاهدی از دانشمندان اردبیلی احداث می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل بیت خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است و از دیدگاه مکتب حیاتبخش اهل بیت خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه‌های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می‌کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند.

وی با بیان این‌که دستگیری از ایتام، همواره مورد تأکید اسلام بوده است، افزود: پیامبران و ائمه اطهار(ع) همواره در این راه ثابت قدم بودند، تا جایی‌که حضرت علی(ع) شبانه به یاری یتیمان و محرومان آن‌ها می‌شتافت.

ستوده گفت: طبق وعده‌ای که در خصوص احداث یتیم خانه امام رضا(ع) داده بودیم، شروع عملیات احداث با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین استان آغاز می‌شود و این مراسم در محل موقوفه زاهدی اصل واقع در ورودی درب اصلی شهرک صنعتی شماره یک-خیابان بهامین پنج شنبه این هفته ساعت 14 عصر برگزار خواهد شد.

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل افزود: این مجتمع از توسط ستاد خیریه حمایت و مراقبت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و با مشارکت  موسسه امام رضا(ع)‌، خیرین بزرگوار و به صورت وقف مشارکتی احداث خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر وقف‌های متناسب با نیازهای روز جامعه تاکید دارند، ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی جامعه و عدم توانایی بسیاری از افراد که نیت امورات خیر دارند اما شرایط مالی آنان اجازه این کار را نمی‌دهد، اوقاف با ایجاد وقف مشارکتی، پرونده ثواب را برای همگان مفتوح گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار