مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر

حجت‌الاسلام سروستانی در نشست بررسی وضعیت برگزاری مراسمات عزاداری‌های استان از انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسمات در چهار روز اول محرم استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۷۶۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، در نشست بررسی وضعیت برگزاری مراسمات عزاداری‌های استان اظهار داشت: با گذشت چهارمین روز از ماه محرم‌الحرام به اهتمام بازرسین اداره کل تبلیغات اسلامی تعداد ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسمات هیئات مذهبی برگزار کننده عزاداری‌های محرم در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: شرایط شرایط خاصی است؛ و از یک طرف با تلاش گسترده مردم برای برگزاری مراسمات محرم مواجه هستیم و از طرف دیگر با عنایت به محدودیت‌هایی در سطح ملی انجام شده موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم هستیم.
 
انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر

وی با بیان اینکه مراسمات با محوریت ستاد بحران استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: کار ما کار تسهیل است، به نحوی که هم هیئت‌های مذهبی بتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند و هم پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی عزاداران رعایت شود.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: تا الان هم روند برگزاری مراسمات به خوبی پیش رفته است و همان دستورالعمل ۱۷ ماده‌ای مصوب ستاد کرونای استان به عنوان ملاک و مبنای کار ما در برگزاری مراسمات قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی ابراز داشت: هر چقدر به سمت عاشورا نزدیک‌تر می‌شویم حضور مردم در مراسمات بیشتر می‌شود و باید نظارت و بازرسی‌های بیشتری را برای رعایت پروتکل‌ها انجام بدهیم.
 
انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسم‌های ماه محرم استان بوشهر

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی قانونمند و پای‌کار هستند، ادامه داد: به برکت آقا امام حسین (ع) و تلاش‌های همکاران و ناظران اداره کل، برگزاری مراسمات با مراعات پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام بوده و تاکنون به خوبی انجام گرفته است.

پایان خبر/
ارسال نظرات