خبرهای داغ:
نشست صمیمانه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) با فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در روستای مهنان برگزار و از خادمان جهادگر عرصه تولید ماسک و کمک های مومنانه تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۸۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، گلزار رنجبر " فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) سپاه بجنورد" گفت : خواهران بسیجی همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدام به تولید ماسک و گان نموده  و در رزمایش کمک مومنانه حضور فعال داشته اند و توانستند قدم های موثر و مفیدی را برای مردم بردارند.

وی اضافه کرد: در همین راستا نشست صمیمانه ای با فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج حوزه خواهران حضرن زینب(س) در روستای مهنان برگزار و از خدمت مخلصانه و جهادگرانه خواهران بسیجی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و تولید ماسک و گان و کمک های مومنانه تجلیل و از تلاش های خواهر بابایی مربی طرح صراط پایگاه رضوانیه روستای ارکان نیز تقدیر گردید.

رنجبر افزود : در این نشست صمیمانه در خصوص چگونگی اجرای مرحله دوم رزمایش تعاون و احسان که در دهه اول محرم انجام خواهد شد بحث و گفتگو صورت گرفت و تذکرات و راهنمایی لازم در جهت انجام ماموریت های ابلاغی در پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای تابعه داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار