خبرهای داغ:
حجت الاسلام امین رستمی/روز ششم محرم

وارونه انگاری حق از ترفندهای دشمن است

حجت الاسلام امین رستمی گفت: یکی از ترفند های دشمن در طول تاریخ وارونه انگاری حق است؛ از جنایات معاویه همین بود که برای ترور شخصیت اهل بیت تلاش داشت.
کد خبر: ۹۲۶۹۸۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام امین رستمی در روز ششم محرم در حسینیه ثارالله خمینی شهر واقع در بلوار دانشجو، گفت: تجدید حیات اسلام هدف اساسی قیام امام حسین علیه السلام بود؛ مبارزه با بدعت و خرافات که امویان برای مرگ دین پایه گذاری کرده بودند.

وی افزود: چشم انداز دوم امام حسین علیه السلام؛ تقویت دین در تمام ابعاد و شئون زندگی اجتماعی بود؛ جامعه چنان دچار ضعف دینی ناشی از دنیا گرایی شده بود که امام حسین علیه السلام را به قتلگاه و شهادت می کشاند.

این کارشناس دینی گفت: تبیین و دفاع از حق و تبیین مبارزه با باطل چشم انداز دیگر امام حسین علیه السلام بود؛ دینداران نمی توانند بی تفاوت باشند در قبال دین بلکه باید به تبیین آن بپردازند و از آن دفاع کنند.

رستمی افزود: جامعه حق شناسی می تواند حق پذیر شود که اهل حق را هم پذیرا شود، شناخت حق مقدم بر شناخت امام است؛ حق را وارونه جلوه دادن و باطل را حق جلوه دادن کار جبهه باطل است و این یک تغییر و بدعت اساسی در جامعه است.

وی ادامه داد: یکی از ترفند های دشمن در طول تاریخ وارونه انگاری حق است؛ از جنایات معاویه همین بود که برای ترور شخصیت اهل بیت تلاش داشت.

رستمی تبیین کرد: خلط حق و باطل هم ترفند دشمن است تا فضا فتنه گون شود و این راهی برای مبارزه با حق است؛ دشمن برای مبارزه با حق صرفاً دروغ نمی گوید بلکه راست و دروغ را قاطی می کند تا افراد دچار اشتباه شوند؛ مسیر پیمایش حق همیشه شفاف و واضح نیست بلکه گهگاهی غبار آلود می شود و در این شرایط طی طریق سخت می شود.

وی یادآور شد: حضرت علی علیه السلام فرمودند "حق را بشناسی آنگاه که اهل حق را بشناسی"؛ در شرایط غبارآلود شناخت حق و باطل سخت و مشکل است.

رستمی هشدار داد: اعتراف به حق لازمه ی پذیرش حق است و بدون اعتراف و اظهار آن، فایده ندارد و ممکن است اظهار حق،تلخ و به ضرر آدمی می باشد و افرادی هستند که می دانند حق چیست و با کیست ولی حاضر و قادر به حق گویی نیستند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار