مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از سهمیه 1090 واحد مسکونی بنیاد مسکن استان زنجان در طرح اقدام ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

رضا خواجه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج  زنجان از اختصاص سهمیه یک هزار و 90 واحد مسکونی به بنیاد مسکن استان در قالب طرح اقدام ملی خبر داد و اظهار کرد: سهمیه بنیاد مسکن استان در 12 شهر زیر 100 هزار نفر جمعیت، 722 واحد و در شهر زنجان نیز 368 واحد مسکونی در منطقه گلشهر است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ثبت‌نام تعداد 2 هزار و 449 نفر در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت، تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آن‌ها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد برای احراز هویت و تایید نهایی هستند، یک هزار و 203 نفر است، ادامه داد: تعداد متقاضیانی که بارگزاری کامل مدارک انجام داده‌اند، 533 نفر، تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب کرده‌اند، 145 نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده‌اند نیز 35 نفر است که در صورت استقبال و آورده متقاضیان، بنیاد مسکن آمادگی لازم برای ساخت 722 واحد مسکونی در اینگونه شهرها را دارد.

 

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، تاکنون 73 قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت 18 هزار و 852 متر مربع واحد با قابلیت احداث 340 واحد مسکونی دریافت کرده‌اند، افزود: بنیاد مسکن در مناطقی این طرح را اجرایی می‌کند که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیر ساخت‌های انبوه‌سازی تامین باشد تا مردم دچار مشکلات دسترسی بعد از ساخت و سرمایه‌گذاری نشوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: اقشار کم درآمد جامعه می‌توانند پس از ثبت‌نام و آورده خود به خانه‌دار شدن امیدوار شوند، ضمن اینکه این طرح برای سایر متقاضیان مسکن نیز فرصت‌هایی ایجاد کرده است و متناسب با سطوح درآمدی خانوارها به تولید مسکن می‌پردازد.

ارسال نظرات