به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت:

برگزاری نشست آمران به معروف و ناهیان از منکر در دلگان

به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، نشست آمران به معروف و ناهیان از منکر در مسجد جامع حضرت ولیعصر (عج) شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۱۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلگان، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه شهرستان دلگان در این نشست با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مسئله احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است.


وی ادامه داد: از آمران به معروف و ناهیان از منکر هم حمایت قضایی بشود و هم دولت به عنوان مجری دستگاه اجرایی از آنان حمایت کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دلگان ادامه داد: هفته اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، و یکی از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع)، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

روح الله زمانی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در این نشست بیان کرد: همه اعضای جامعه اسلامی ما باید از همه نظر نسبت به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر دغدغه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان به عنوان دبیرخانه این ستاد در شهرستان اقدامات بسیار گسترده و موثری در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده است.


همچنین نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر، فرماندار و امام جمعه اهل سنت شهرستان دلگان در این نشست در خصوص احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است این نشست با همکاری امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار