فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان کرد:

مشکل جامعه بی اعتنایی به منکرات است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت:عمده ترین مشکلات جامعه عدم توجه به منکرات است.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۳۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین شهرستان مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این نشست با اشاره به اینکه باید نسبت به گفتمان سازی امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای صورت گیرد، گفت:در صورتی که به گفتمان سازی توجه ویژه‌ای شود اجرای فرامین امر به معروف در جامعه راحت‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه ترس از امر به معروف و نهی از منکر باعث شده تا در سطح جامعه بدون توجه از منکرات عبو کنیم، افزود:این مسئله عواقب بدی برای جامعه دارد و نباید نسبت به مشکلات فردی و اجتماعی بی تفاوت باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهرستان ادامه داد:امروزه آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد بلای خانمان سوز جامعه ما شده است که لازم است با امر به معروف صحیح این مشکلات را از جامعه خارج کنیم.

سرهنگ نکویی، با بیان اینکه عمده‌ترین مشکل ما در مسائل جامعه خود منکرات نیستند اظهارکرد: عمده‌ترین مشکل ما در جامعه بی تفاوتی نسبت به منکرات و رواج آنهاست که این مسئله از خود منکر بدتر است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های تبلیغی مانند صدا و سیما و رسانه‌های دیگر باید اذهان عمومی را نسبت به موضوعات امر به معروف آشنا سازند، گفت: به عنوان مثال یکی از مسائلی که مردم از آن‌ها بی‌اطلاع هستند قانون حمایت از ناهیان منکر است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار