معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تهیه و توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود:‌این بسته‌ها با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان، گروه‌های جهادی و مردم تهیه شدند.
کد خبر: ۹۲۷۰۰۱۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
سرهنگ جواد بخشی بعد از ظهر امروز در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه، گفت:‌مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم با شعار ما ملت امام حسینیم، امروز در ساری اجرا شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تهیه و توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود:‌این بسته‌ها با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان، گروه‌های جهادی و آماد و پشتیبانی سپاه کربلا  تهیه شدد.

بخشی در ادامه به توزیع بسته‌های معیشتی از گلوگاه تا رامسر هم اشاره و اضافه کرد:‌این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا  در ادامه تصریح کرد:کمک‌های مومنانه  در دهه اول محرم  برای محرومیت زدایی، گسترش تعاون و فرهنگ مردم یاری ادامه دارد.

بخشی به مرحله سوم  نهضت کمک‌های مومنانه در دهه آخر صفر اشاره کرد و یادآور شد: مردم در مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه شاهد مساعدت و همکاری موکب داران اربعین خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان ابزار امیدواری کرد که کمک‌های مومنانه همراه با جهش تولید باشد تا روزی برسد آحاد جامعه به حد و توانی برسند که دیگر نیاز به این کمک‌ها نداشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها