فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج خبر داد

همت حسینی قائم شهری‌ها در ماه محرم / تحویل ۱۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان

فرمانده سپاه قائم شهر از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با همت حسینی مردم ولایی قائم شهر در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۷۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
سرهنگ حسین علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر  ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران و اصحاب باوفایشان از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم خبر داد و گفت:‌امروز مصادف با هفتم ماه محرم این تعداد بسته معیشتی به صورت متمرکز از حسینیه عاشقان ثارالله  بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود:‌بخش دیگری از این کمک‌ها با همت و تلاش بسیجیان و خیرین با محوریت پایگاه‌های بسیج، حسینیه‌ها و مساجد وتکایا در قالب بسته‌های معیشتی، اطعام دهی به صورت بسته بندی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، لوازم التحریر و... بین نیازمندان و افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.

علیزاده در ادامه با اشاره به اینکه ماه محرم امسال با شرایطی که از بیماری ویروس کرونا در کشور به وجود آمده فرصت خوبی است تا اطعام دهی و نذورات مردمی در مسیر کمک رسانی به نیازمندان و افراد مستضعف در جامعه هدایت شود خاطرنشان کرد: قطعا ثواب این کار در نزد خداوند متعال ثبت و درج خواهد ماند.

فرمانده سپاه قائم شهر در بخش دیگری از سخنان خود فصل الخطاب اجرای برنامه‌های ایام محرم را بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت::اجرای برنامه‌های سوگواری در این ایام حتی به صورت محدود توسط هیئت‌های عزاداری باید با رعایت کامل اصول بهداشتی باشد ودر این زمینه تمامی مجالس و برنامه‌های سوگواری در پیاده سازی نظم و رعایت موارد بهداشتی به گونه‌ای انجام شود تا الگو سازی منسجم شکل بگیرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه ماذنه‌های مساجد و تکایا مکان مناسبی برای تبلیغ و ترویج شعائر دینی مذهبی هستند، افزود: پخش صوت دلنشین نوحه ها، مداحی‌ها وسخنرانی‌ها از بعد فرهنگی همیشه در همه دوران‌ها شور و شعف خاصی در مردم ایجاد می‌کرده است و این کار از لحاظ تبلیغی یک کار اثر بخش می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها