همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا، همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر به همت معاونت‌اجتماعی ناحیه‌مقاومت‌بسیج ابرکوه، برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۷۰۱۹۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همزمان با چهارمین روز از ماهه محرم، همچون سال‌های گذشته همایش «آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر» شهرستان ابرکوه به دلیل شیوع کرونا و به صورت محدود با حضور ۷۵ نفر فعالین این حوزه همراه با رعایت کامل اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
هدف از برپایی این همایش که با همت معاونت‌اجتماعی ناحیه‌مقاومت‌بسیج رقم خورد، تبیین فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از ارزش‌های اسلام و زنده نگاه داشتن فرهنگ تذکر لسانی به عنوان پیام مهربانی که مایه اصلاح جامعه است، عنوان شد.
کارگاه پرسش وپاسخ پیرامون شرایط و نحوه امر به معروف و نهی از منکر، پخش کلیپ‌های بیانات رهبری و دقت درشیوه اجرای این این دو فریضه مهم از جمله بخش‌های این همایش بود.
در همایش مذکور عزیزی معاونت اجتماعی ناحیه مباحثی پیرامون امربه معروف در فضای حقیقی و فضای مجازی باتوجه به هجمه‌های همه جانبه دشمن به ویژه در فضای مجازی، عنوان کرد.
گفتنی است در پایان این همایش و در حضور حاتمی جانشین ناحیه وحجت‌الاسلام حسین گل‌چهره مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه هدایایی به رسم یادبود به فعالین حوزه امر به معروف و نهی از منکر اهدا شد.
انتهای پیام
ارسال نظرات