جانشین فرمانده سپاه ساری در گفت و گو با بسیج:

بیش از ۲ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

جانشین فرمانده سپاه ساری از اهدا بیش از ۲ هزار بسته کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۵۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم با حضور سرهنگ صادقی جانشین فرمانده سپاه ساری و مدیران آموزش و پرورش استان در سالن ورزشی سپاه این شهرستان ساری برگزار شد.

سرهنگ صادقی در حاشیه اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  از  توزیع بیش از ۲ هزار بسته کمک تحصیلی در بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، خبر داد و گفت: این مرحله از نهضت کمک مومنانه با رمز یا ابا عبدالله حسین (علیه السلام) آغاز شد و علاوه بر بسته‌های کمک تحصیلی، ۲۰۰ بسته معیشتی هم بین نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه ساری به تفاوت  نهضت کمک مومنانه در این مرحله اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ششم محرم الحرام منتسب به قاسم بن الحسن (علیه السلام) است، تمام کار‌ها با همکاری گروه‌های جهادی دانش آموزی صورت گرفت.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حماسه دیگری از همت حسینی را در کمک به نیازمندان  با حضور مردم و خیرین در سطح شهرستان ساری شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها