خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی خبر داد

توزیع بیش از 44 هزار بسته معیشتی و بیش از 32 هزار بسته تحصیلی بین نیازمندان

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: 44 هزار و 169بسته معیشتی و 32 هزار و 515 بسته تحصیلی جمع آوری شده است که از امروز تا پایان ماه محرم توزیع می شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۲۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان صبح امروز در مراسم آغاز مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه اظهار داشت: با تأسی از ایثار و فداکاری امام حسین(ع) مردم عاشورایی خراسان جنوبی بار دیگر همه همت خودشان را جمع کردند و مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک های مؤمنانه به تعبیر رهبری احسان و نیکوکاری را در استان رقم زدیم و تا پایان محرم این مرحله ادامه دارد.

وی عنوان کرد: با همکاری و همدلی نهادهای خدمت رسان در ستاد رزمایش کمک های مؤمنانه کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی، اداره کل نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و خیرین این امر محقق شده است.

سردار قاسمی با بیان اینکه محور خدمات رسانی دانش آموزان مناطق محروم در این مرحله بوده است افزود: جمع آوری کمک های مومنانه توسط مراکز نیکوکاری، پایگاه های بسیج، گروه های جهادی و هلال احمر همچنان ادامه دارد و توزیع بین نیازمندان انجام می شود.

وی با بیان اینکه 44 هزار و 169 بسته معیشتی تاکنون ساماندهی شده که از امروز توزیع می شود خاطرنشان کرد: به تفکیک سپاه استان 17 هزار و 651بسته، کمیته امداد 16هزار و 324 بسته، اوقاف 3هزار و 175 بسته، بنیاد علوی 3هزار بسته، بهزیستی یک هزار و 50 بسته ، هلال احمر 70 بسته، خیریه امام علی(ع) 300 بسته، انتظامی استان 569 بسته، مرکز آموزش مرزبانی 30 بسته، تیپ مردم پایه سپاه انصار الرضا (ع) یک هزار و 500 بسته، مرکز مرزبانی 500 بسته جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان گفت: توزیع جهیزیه که در مرحله اول از گام دوم به عنوان محور اصلی 380 سری جهیزیه توزیع شد و در این مرحله نیز 93 سری جهیزیه توزیع می شود که 16سری توسط سپاه استان و 77سری توسط کمیته امداد تهیه شده است.

وی ادامه داد: در این مرحله در مجموع 2 هزار و 412 کارت هدیه توزیع می شود که 412 کارت هدیه توسط سپاه استان و 2هزار کارت هدیه نیز بنیاد علوی توزیع می کنند.

سردار قاسمی افزود: پوشاک و کفش نیز 4 هزار و 64 بسته جمع آوری شده که 612 بسته سپاه استان، 452 بسته کمیته امداد و 3هزار بسته مجمع خیرین مدرسه ساز در این مرحله توزیع می کنند.

وی اظهار داشت: مرحله قبلی در طرح اطعام علوی 380هزار غذای گرم توزیع شده است و در طرح اطعام حسینی نیز 439 هزار و 525 بسته غذای گرم و گوشت گوسفندی 13 هزار و 845کیلو توزیع می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان گفت: 32 هزار و 515 بسته تحصیلی جمع آوری شده است که به تفکیک، سپاه استان 4 هزار 327 بسته، کمیته امداد 8 هزار بسته، اوقاف 188 بسته ، مجمع خیرین مدرسه ساز 20 هزار بسته و هوافضای سپاه 25 بسته آماده کردند که توزیع می شود.

وی ادامه داد : همچنین 559 وام قرض الحسنه اشتغال در این مرحله توزیع می شود و 14 هزار و 550 بسته نان توزیع می شود.

سردار قاسمی بیان کرد: برآورد این مرحله که تا پایان محرم ادامه دارد 18میلیون و 400هزار تومان کمک هایی از سراسر استان و خیرین جمع آوری شده است و نهادهای بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان کمکهایی به استان ارسال کردند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، در پایان از نهادهای خدمت رسان عضو ستاد رزمایش که به قولشان عمل کردند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها