خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

توزیع 3 هزار بسته معیشتی و هزار و 200 بسته آموزشی بین نیازمندان طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس گفت: در دومین مرحله از گام دوم نهضت کمک مومنانه در شهرستان طبس 3 هزار بسته معیشتی و هزار و 200 بسته آموزشی با اعتبار بالغ بر 930 میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۹۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس اظهار داشت: از ابتدا ماه محرم، در راستای مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه؛ هزار و 200 بسته آموزشی و 3 هزار بسته معیشتی با اعتبار بالغ بر 930 میلیون تومان توزیع و طبخ 70 هزار پرس توسط خیرین انجام شد.

دبیر ستاد مردمی کمک های مومنانه شهرستان طبس با بیان اینکه در دهه اول محرم مرحله دوم  از گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع  بسته های معیشتی و  کمک آموزشی برگزار شد، گفت: بازه سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود.

وی افزود : در این مرحله اداره های اوقاف، کمیته امداد امام (ره) ، موسسات خیریه، آموزش و پرورش، پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیرین، هیات مذهبی و آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) همکاری لازم را با ستاد مردمی رزمایش کمک‌های مومنانه شهرستان داشته اند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس نیز گفت : در نیمه شعبان که مقام معظم رهبری فرمان رزمایش کمک‌های مومنانه را صادر کردند، فرمودند: " باید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم".

رئیس ستاد مردمی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان طبس افزود :گاهی اوقات فرصت‌هایی از دل تهدید برای ما به وجود می‌آید که در فرصت‌ها این چنین موقعیت ها پیش نمی‌آید.

وی افزود:  پیش از انقلاب و در شرایطی که کشور ما  تحت سیطره و نوکر دیگران به حساب می‌آمد با انقلاب اسلامی اقتدار و استقلال خود را بدست آورد.

امام جمعه شهرستان طبس با بیان اینکه،  در جریان بیماری کرونا و مقابله با آن نظام اسلامی  در دنیا سرافراز بیرون آمد، گفت: امروز دیگران از ما سوال می‌کند که شما چه کردید که اینگونه انسجام ایجاد شده است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه حدود 10 هزار بسته معیشتی توزیع شد که در نوع خود بی نظیر بود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار