خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین

به مسافرت نروید/بستری روزانه ۴۳ نفر بیمار کرونایی در قزوین

دکتر نامدار گفت: دغدغه ما این است که همزمانی مسافرت ها با عزاداری ها موجب ایجاد هجمه زیادی در بحث ابتلا می شود و از مردم می خواهیم به دلیل شرایط خطرناک استان های همجوار مسافرت های خود را لغو نمایند.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۴۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلسه ستاد کرونا استان که به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار و با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: بررسی های میدانی نشان از شرایط خوب استان دارد و این در حالی است که در مناطق روستایی شرایط اجرای دستورالعمل ها از شهرها بهتر است.

وی گفت: متاسفانه تعداد زیادی از مردم و حدود چهل درصد پرسنل اداری استان به دلیل تعطیلات کرونایی، در مسافرت هستند و دغدغه ما این است که همزمانی مسافرت ها با عزاداری ها موجب ایجاد هجمه زیادی در بحث ابتلا می شود و از مردم می خواهیم به دلیل شرایط خطرناک استان های همجوار مسافرت های خود را لغو نمایند.

دکتر نامدار اظهار کرد: فرایند اجرایی پروتکل ها در استان بسیار خوب بوده و وجود همدلی در استان موجب افتخار است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به تعداد مبتلایان روزانه در استان عنوان کرد: متاسفانه در سه، چهار روز گذشته استان با بستری روزانه ۴۳ نفر مواجه بوده و با توجه به شرایط هشدار استان، بنظر می رسد باید شرایط جدی تری ایجاد کنیم و این در حالی است که شهرهای قزوین و تاکستان به دلیل وضعیت قرمز، نسبت به سایر شهرها شرایط ویژه تری دارند.

وی با ارائه پیشنهاداتی در زمینه برگزاری مراسم روزهای تاسوعا و عاشورا اضافه کرد: ما همه سربازان حسینی و معتقد به نظام هستیم و اگر جابجایی در هیات های استان وجود دارد تقاضا داریم این حرکت در شهرهای قزوین و تاکستان ایجاد نشود.

این مسوول ادامه داد: حدود ۵۸ درصد مراجعین به مراکز درمانی از ماسک استفاده می کنند و استفاده از ماسک می تواند به پیشگیری از بیماری کرونا کمک شایانی نماید.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار