قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از نمایش ولایتمداری

امروز مردم زنجان در یوم العباس یکبار دیگر ولایتمداری خود را به دنیا نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۶۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در پیام مشترک قدردانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و استاندار زنجان آمده است: براستی زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و مردمانش دلداده مولایشان امام حسین (ع) و ارادتمند یگانه علمدار عالم حضرت ابوالفضل العباس (ع) هستند، هر کجا سربازی و جانبازی باشد زنجانی‌ها خط شکن هستند.

عشق به امام حسین (ع) زمان و مکان ندارد و هیچ عاملی نمی‌تواند مانع از ابراز ارادت به ساحت مقدس ثارالله باشد حتی ویروس حقیر و منحوس کرونا.

در ادامه آمده است: امروز در هشتم محرم که یوم العباس میعادگاه عاشقان اهل بیت علیهم السلام است زنجانی‌ها گوشه‌ای دیگر از بصیرت و ولایتمداری خود را در قالب کمک‌های مومنانه و در لبیک به مقتدایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به نمایش گذاشتند.

اینجانبان مراتب قدردانی و سپاس خود را از مشارکت کنندگان یوم العباس امسال از جمله بنیاد مستضعفان و جانبازان، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی و در کنار آن مردم عزیز زنجان، دانشگاهیان، دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش خصوصی، هیئات مذهبی و سپاه سرافراز استان را داریم و امیدواریم ذخیره آخرت مومنان و مورد شفاعت صاحب این روز عزیز قرار گیریم.

آرزوی قلبی همه ما ریشه کنی ویروس منحوس کرونا از سراسر عالم به برکت دل‌های شکسته و چشمان اشکبار عزاداران حسینی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار