خبرهای داغ:
امام جمعه شهر مریانج:

مدیریت هیئتی و جهادی در هر عرصه‌ای حاکم شود به نتیجه خواهد رسید

امام جمعه شهر مریانج گفت: امسال مدیریت هیئتی و جهادی نشان داد که در هر عرصه‌ای این مدیریت برخاسته از فرهنگ و ایثار شهادت و جهاد حاکم شود 100 درصد موفق است و حتما به نتیجه خواهد رسید.
کد خبر: ۹۲۷۰۷۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

مدیریت هیئتی و جهادی در هر عرصه‌ای حاکم شود به نتیجه خواهد رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام یوسف روحانی در مراسم عزاداری و اجتماع بزرگ عصر تاسوعا در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهید حاج بابایی شهر مریانج با بیان اینکه مردم با وجود بیماری کرونا با شکوه و با عظمت در مراسم ابا عبدالله حسین (ع) شرکت کردند، اظهار کرد: مردم نگذاشتند علم عزاداری سید الشهدا(ع) روی زمین بماند و کم رونق شود.

وی با بیان اینکه مردم فرهنگ متعالی حسینی را این چنین برای جهانیان فرهنگ و ادب و تعقل و خردورزی شور و شعور حسینی به جهانیان به نمایش گذاشتند گفت: باید به خود ببالیم و افتخار کنیم.

امام جمعه شهر مریانج با بیان اینکه مردم اعلام کردند که امام حسین (ع) آنگونه که خودشان اعلام فرموده‌اند در روز عاشورا آزادمرد و آزاد اندیش هستند، گفت: مردم به تمام مسائل انسانی و احکام شرعی عمل می‌کنند و دوستدارانشان تا قیامت این پیام را رسانیدن و ما امروز بر این فرهنگ ناب در برابر تمدن‌های ادعایی سرآمد هستیم.

وی عنوان کرد: امسال مدیریت هیئتی و جهادی نشان داد که در هر عرصه‌ای این مدیریت برخاسته از فرهنگ و ایثار شهادت و جهاد حاکم شود 100 درصد موفق است و حتما به نتیجه خواهد رسید.

روحانی با بیان اینکه در این ساعات که لحظه و لحظه به مصیبت و گرفتاری برای اهل بیت ابی عبدالله(ع) افزوده می‌شود، شما نگذاشتید مراسمش خالی بماند، گفت: شما می خواهید به زمان حال بگویید نخواهیم گذاشت بچه‌های امام حسین(ع) و حرم رسول الله(ص) بی‌دفاع بماند، ما مدافعان حرم سید الشهدا(ع) هستیم.

وی با بیان اینکه کاش این جمعیت در لحظه شهادت امام حسین (ع) در کربلا بودند و جان ناقابل خود را سپر بلا می‌کردند و جانانه ایثارگری می‌کردند، گفت: ما این را ادعا نمی‌کنیم در عمل اثبات کردیم؛ دنیا دیدند این شهر کوچک و فرزندان شهدا حدود ۱۶۰ شهید تقدیم راه حسین(ع) کردند و جانانه در برابر یزیدیان زمان ایستادند و مکتب حسینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کردند و اقتدارش و عظمت و شکوهش را صد چندان کردند و تا ظهور امام حسین این نظام را بیمه کردند.

امام جمعه شهر مریانج با بیان اینکه امام حسین (ع) در خطاب به حضرت ابوالفضل العباس (ع) ایشان را «جانم به قربانت نام می‌برد»، افزود: این جایگاه ارزش و مقامی است که حضرت عباس (ع) در میان شهدا در پیشگاه خدا مقامی دارد که سایر شهدا غبطه می‌خورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات