فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت سرگرد مهرداد خادم اصل مسئول فقید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۷۰۹۲۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج عزیزان، اندوهی بسیار جانسوز است که تنها با تمسک‌ و توسل جستن به درگاه مقدس خداوند رحمان میتوان آن را تحمل کرد . فقدان انسانهای ارزشمند و فداکار ، جامعه ای را عزادار و ماتم زده میسازد و اخلاق نیکو و پسندیده آنان در زمان حیات همیشه در اذهان مردم عزیزمان خواهد ماند.خبر درگذشت همکار دلسوز و خستگی ناپذیر مان زنده یاد سرگرد مهرداد خادم اصل مسئول فقید پلیس راهور شهرستان کهگیلویه که سالها در لباس مقدس و ارزشمند نیروی انتظامی به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد صادقانه خدمت نمود،موجب تاثر و تالم بسیار گردید. این فقدان عظیم را به عموم حافظان نظم و امنیت استان ،خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف ،مومن و ولایتمدار شهرستان کهگیلویه تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.برای آن عزیز سفرکرده غفران واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان و برای بازماندگان صبر و شکیبائی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ارسال نظرات