مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت که مردم مازندران در چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مبارزه با فساد خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۵۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
سید امیر سادات کرمی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت و تعزیت شهادت مظلومان سیدالشهدا (علیه السلام) مطالبه گری را  اولویت بسیج دانشجویی دانست و گفت:تشکیل هسته‌های مطالبه گری و تخصصی پژوهشی از اولویت‌های مهم بسیج دانشجویی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با اشاره به تشکیل هسته‌های مطالبه گری در اکثر شهر‌های مازندران افزود: هسته‌های مطالبه گری موضوعات اصلی شهر و استان را پیگیری می‌کنند.

سادات کرمی در ادامه به موضوع زباله در استان اشاره کرد و یادآور شد: بسیج دانشجویی در این موضوع ورود پیدا کرده  و با همکاری فرمانداری ساری و شهرداری به شدت پیگیراست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از کوه خواری هم در مازندران خبر داد و گفت:  باستی هیلز  در مازندران  ساخته شده است که با یک کار تحقیقاتی و پیگیری ها،   اسناد و مدارک این باستی هیلز که هنوز صدای آن در استان، در نیامده رو به اتمام است و بعد از پایان کار تحقیقاتی در اختیار قوه قضائیه قرار خواهد گرفت.

سادات کرمی در ادامه به زمین خواری  هم اشاره کرد و افزود: نصف اراضی مازندران که باید بافت بومی داشته باشد، توسط زمین خواران از بین رفته است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در همین رابطه توضیح داد: متاسفانه یک نهاد دولتی پشت یک زمین خواری در منطقه‌ای از مازندران، قرار دارد و تخلفاتی صورت گرفته که ادارات دولتی آن را رقم زدند که دادستان آن منطقه انقلابی وارد عمل شد و این موضوع در دست پیگیری است.

سادات کرمی با تاکید بر اینکه مردم مازندران در چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه مبارزه با فساد خواهند بود، یادآور شد: ارتباط بسیار خوبی  بین نمایندگی ولی فقیه در مازندران، دادگستری استان و بسیج دانشجویی در این مسئله وجود دارد.

این مسئول دانشجویی در پایان به مشکل آب شرب در روستای محروم مازندران هم اشاره  و تصریح کرد:پیگیری مسئله آب آلوده در غرب استان از کار‌های بسیج دانشجویی است. برخی روستا‌ها مشکل آب دارند و کانه شبیه غیزانیه هستند که با تانکر آب رسانی صورت می گیرد؛ لذا بسیج دانشجویی به جد پیگیر رفع این مشکل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها