۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در اراضی کشاورزی شهرستان نوشهر تخریب شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۶۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از اجرای ۱۳ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

جواد خلدنوش گفت: با دستور دادستان شهرستان نوشهر، ۱۳ مورد قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی با هدف جلوگیری از تخریب حدود ۲۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی روستا‌های مزکا، نیرنگ و چلک این شهرستان به اجرا درآمد.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط همکاران امور اراضی این مدیریت از تخریب مساحت زیادی از اراضی کشاورزی روستا‌های بخش مرکزی نوشهر که متخلفان با خریداری این اراضی قصد احداث بنا را داشتند با حضور دادستان، نیروی انتظامی و گشت ویژه ۱۳۱ اراضی جهاد کشاورزی نوشهر ۸ مورد ساختمان احداثی، دو مورد اسکلت ساختمان و ۳ مورد دیوارکشی پیرامون زمین‌های کشاورزی قلع و قمع و از این اقدام غیر قانونی جلوگیری شد.

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر گفت: شهروندان اگر قصد احداث بنا یا دیوارکشی زمین‌های کشاورزی خود را دارند، با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی کجور و ملکار و یا تماس با سامانه ۱۳۱ از مشاوره لازم در این خصوص بهرمنده شوند./صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها