معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

جمع آوری ۸ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی

شاپور جلالی گفت:مصرف زکات جمع آوری شده در همان محل ، امضاء تفاهم نامه‌های کاربردی با مساجد ، اطلاع رسانی محل مصرف زکات جمع آوری شده ،استفاده از ظرفیت مبلغان سازمان تبلیغات و نقش مؤثردر آمدهای حاصل از زکات به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی از دلایل افزایش درآمد زکات در سال جاری است.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۵۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شاپورجلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت به موقع زکات در رفع مشکلات اقتصادی و کاهش فقر مؤثر است، گفت: در پنج ماهه نخست امسال قریب به هشت میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به فرهنگ سازی زکات توسط ائمه جمعه ، تلاش‌های مبلغان وعاملان زکات اظهارکرد: مصرف زکات جمع آوری شده در همان محل ، امضاء تفاهم نامه‌های کاربردی با مساجد ، اطلاع رسانی محل مصرف زکات جمع آوری شده ،استفاده از ظرفیت مبلغان سازمان تبلیغات و نقش مؤثردر آمدهای حاصل از زکات به منظور رفع فقر و محرومیت زدایی از دلایل افزایش درآمد زکات در سال جاری است.

وی یادآور شد: زکات پردازان استان از سال ۹۲ تا پایان پنج ماهه اول سال جاری بیش از ۶۶ میلیاردو ۳۰۹ میلیون تومان در قالب زکات به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.

جلالی در پایان ضمن تشکر از زکات پردازان گفت: مؤدیان ، زکات پردازان و عموم مردم نیک اندیش استان مرکزی می توانند با حضور در امداد از نزدیک شاهد نقش اثر بخش زکات در توانمند سازی محرومان و مصارف زکات قرار گرفته و با اهمیت این واجب الهی در توانمند سازی کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احیای فرائض دینی و رفع گرفتاری ، مشکلات فقرا و نیازمندان آشنا شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات