معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه جدی دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل به بخش صنعت و با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان اردبیل توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۱۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

 زیرساخت‌های شهرک های صنعتی استان اردبیل توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل محسن صالحی‌نیا صبح امروز در بازدید از شهرک های صنعتی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد سرمایه‌گذاری خوبی در نقاط مختلف استان اردبیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم که تداوم این امر مهم می‌تواند در توسعه و گسترش این مراکز صنعتی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی از توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه جدی دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل به بخش صنعت و با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان اردبیل توسعه می‌یابد.

صالحی‌نیا با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث فازهای جدید در شهرک‌های صنعتی اردبیل آغاز شد تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 اردبیل در محدوده 310 هکتاری وارد فاز توسعه می‌شود و در این راستا با  برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی احداث فازهای جدید در 50 هکتار از اراضی این شهرک‌های صنعتی آغاز شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رفع مشکلات بخش صنعت در استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی انجام یافته و با تامین اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز توسعه شهرک صنعتی اردبیل در دستور کار قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت عملیات اجرایی اجرایی احداث پست برق، توسعه تصفیه خانه و بهسازی معابر اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه برای حل دغدغه واحدهای تولیدی در تلاش هستیم اظهار کرد: برای حل دغدغه واحدهای تولیدی در تلاش هستیم و باید برای ساماندهی، تعیین و تکلیف و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارگروه‌های ویژه‌ای اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار