فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره در گفت‌وگو با «بسیج»؛

رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در مراسم سوگواری محرم انجام شد

فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره شهرستان فردیس گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری دستجات حسینی(ع) انجام شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۵۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکترمرتضی جمالی در تشریح رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری ماه محرم اظهار کرد: امسال با پدیدار شدن ویروس کرونا، ماضمن هماهنگی و برگزاری جلسات مکرر و ابلاغ دستورالعمل های وزارت بهداشت برای برگزاری جلسات بزرگداشت سرور و سالار شهیدان، سعی کردیم تا حدامکان با کمک خیرین دردهه اول محرم کمک های مومنانه را به دست نیازمندان برسانیم.

 رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک در مراسم سوگواری محرم انجام شد

وی در ادامه افزود: بسیجیان با توزیع ماسک، رعایت و ایجاد فاصله گذاری ها، سیاهپوش کردن مساجد، تکایا، حوزه و پایگاه‌ها، توزیع و پخش کمک های مومنانه، پخت غذا و توزیع آن بین عزاداران حسینی و نیازمندان ثابت کردند که مجلس عزای امام حسین (ع) تعطیل شدنی نیست و هرچند با سختی ولی با مدد اهل بیت این مهم صورت پذیرفت وما امسال محرم متفاوتی راتجربه کردیم.

فرمانده حوزه ۳۱۳ شهید دستواره شهرستان فردیس تصریح کرد: بسیج و بسیجی همانطور که از ابتدای انقلاب ثابت کرده با پدیدارشدن این ویروس منحوس هم مردم را تنها نگذاشت و انشاءالله تاپایان یافتن این ویروس درجامعه به تکلیف خودنسبت به هموطنان عمل می نماید. 

وی در پایان ضمن درخواست قبولی عزاداری همه عزاداران حسینی ازخداوند منان، آرزوی سلامتی برای کلیه هموطنان و مدافعین سلامت و از درگاه ائمه اطهار و حضرت سیدالشهداء(ع) علو درجات را برای شهدای انقلاب وبه ویژه شهدای مدافع سلامت طلب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها