خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور

برگزاری سی و چهارمين دوره اجلاس سالانه مدیران و روسای آموزش و پرورش

سی و چهارمين دوره اجلاس سالانه مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور به صورت مجازی و در استان ها به صورت حضوری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و رؤسای نواحی و مناطق استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۷۱۵۴۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سی و چهارمين دوره اجلاس سالانه مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور به صورت مجازی و در استان ها به صورت حضوری با حضور حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان در حال برگزار است.

هدف از برگزاری این اجلاس که بنیانگذار آن شهید رجایی بوده، تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور بوده و در این اجلاس چالش‌های تخصصی در محورهای مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این اجلاس که همه ساله به طور حضوری برگزار می شد امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزاری آن متفاوت بوده و در بستر فضای مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس و با رعایت پروتکل‌های ستاد ملی کرونا در حال برگزاری است.

گفتنی است محورهای اصلی اجلاس شامل تعیین خط مشی‌ها و برنامه‌های مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید، اجرای سند تحول و بسته‌های تحولی در زیست بوم جدید، فناوری نوین و آموزش یادگیری در زیست بوم جدید، خط مشی حمایت از معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها در شرایط سال تحصیلی جدید، مدیریت و راهبری آموزش طبق سند تحول بنیادین در زیست بوم جدید و اقتصاد آموزش و پرورش و تحول در بهره‌گیری از منابع تعیین می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها