خبرهای داغ:
سرهنگ بغدادی گفت: زمانی ما به عنوان قشر بسیجی می‌توانیم در جامعه تاثیرگزار باشیم که علاوه بر لسان در عمل هم بسیجی‌وار عمل کرده و بتوانیم افرادی را که در کنار ما هستند یا به ما مراجعه می‌کنند را با رفتار خود تحت تاثیر قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۶۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هادی بغدادی در مراسم اختتامیه‌ی طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان قزوین که بصورت زنده در صفحه آپارات سازمان بسیج دانش آموزی استان برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار کرد: طرح یاوران
در بخشی مرتبط با مجموعه بسیج دانش آموزی و در بخش دیگر مرتبط با سازمان فرهنگیان است.

وی افزود: ارتباط بسیج دانش‌آموزان و بسیج فرهنگیان باید به صورت یک کار ویژه انجام شود زیرا زمانی که هم‌افزایی در مجموعه بسیج دانش آموزی و مجموعه بسیج فرهنگیان اتفاق می‌افتد نتایج کارها میمون و مبارک است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: تامل و هم‌افزایی اگرچه لازمه‌ی تمام بخش‌ها است اما در خصوص بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان این ارتباط به هم افزایی بیشتری نیازد دارد.

وی خطاب به دانش‌آموزان بسیجی عنوان کرد: شما دانش‌آموزان که به عنوان آینده‌سازان، پرچمداران و چشم امید رهبر انقلاب هستید باید بیشتر از گذشته در مسیر خود ثابت قدم بوده و با نیروی بیشتری ادامه‌دهنده‌ی انقلاب باشید.

وی گفت: فلسفه وجودی ما به عنوان بسیج در وهله‌ی اول توانمندی سازی خود در حوزهای مختلف بویژه مباحث اعتقادی است که در نهایت باید این توانمندی سازی در ما نهادینه شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: اگر روحیه تشکیلاتی در ما وجود داشته باشد و رشد کند این روحیه به مراتب می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف داشته باشد.

وی ادامه داد: زمانی ما به عنوان قشر بسیجی می‌توانیم در جامعه تاثیرگزار باشیم که علاوه بر لسان در عمل هم بسیجی‌وار عمل کرده و بتوانیم افرادی را که در کنار ما هستند یا به ما مراجعه می‌کنند را با رفتار خود تحت تاثیر قرار دهیم.

بغدادی تصریح کرد: وظیفه‌ی جدی ما در حوزه‌ی بسیج دانش‌آموزی توانمند سازی خود است به گونه‌ای که بتوانیم یک خودسازی تشکیلاتی، فکری و درونی را در خود ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: ماه عزای امام حسین (ع) بهترین ظرفیت برای خود سازی ویژه است چرا که در این ایام شما دانش‌اموزان می‌توانید به خوبی ظرفیت خودسازی و توانمندسازی را در خود تقویت کنید و به عنوان فرماندهان واحدی که کادر تشکیلات بسیج دانش‌آموزی هستند تاثیر گزار باشید.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند درهای بسیار ویژه‌ای را در بخش‌های علمی باز کند و در راستای بیانات مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی ادامه داد: نکته‌ی ویژه‌ای که در خصوص جوانان و نوجوان وجود دارد توجه به ظرفیت‌ها و انس با شهدا است چرا که پایه‌ی کار براساس شناخت داشته‌ها انجام می‌شود و توجه شهدا و مطالعه و بررسی ابعاد زندگی انها به عنوان کسانی که توانستند نظام جمهوری اسلامی را اعتلا ببخشند و در این مسیر حرکت کنند الگوی مناسبی برای جوانان انقلابی امروز است.

بغدادی با توجه به بیانات رهبر انقلاب عنوان کرد: طبق سخنان رهبر انقلاب چشم و امید ایشان به جوانان است و این جوانان و نوجوانان هستند که می‌تواند با توانمندسازی خود نظام جمهوری اسلامی را اعتلا ببخشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از عوامل بسیج دانش‌آموزی استان قزوین و اساتید طرح یاوران ولایت گفت: زمانی که رهبر انقلاب می‌گویند "امید من به شما جوانان است" به پاکی و منزه بودن اشاره می‌کنند و معتقدند جوانان می‌تواند با ایجاد فضای اعتقادی مناسب بازوی رهبری باشند.

 

1004/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها