تلفیق شعور حسینی با مواسات و همدلی.

آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۹۴۰۰ بسته معیشتی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۹ هزار و ۴۱۲ بسته در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۱۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، تاخت و تاز بی رحمانه کرونا از اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شد و تعطیلی کسب و کار‌های زیادی را رقم زد و بسیاری از مردم خانه نشین شدند.

سردار سید صادق حسینی در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که امروز با عنوان نهضت سراسری کمک مومنانه با حضور مسئولان استان در سالن آزادی سنندج در حال برگزاری است، با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: امروز در مرحله دوم توزیع کمک‌های مومنانه هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در این مرحله ۹ هزار و ۴۱۲ بسته به ارزش ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان به نیازمتدان واقعی استان اهدا می‌شود که بخشی از آن منابع سپاه و بخشی از کمک‌های مردمی است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مرحله اول کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان به صورت یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گرفت و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آورد.

سردار حسینی عنوان داشت: سپاه بیت المقدس کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم همراه کادر پزشکی و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشت و با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه محلول گندزا، کنترل ورودی و خروجی‌های شهر و ضدعفونی معابر شهری و روستایی به جنگ با کرونا رفت.

وی خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردیم، ضمن اینکه در این مرحله ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر اظهار کرد: تلاش ما این است که بخشی از نیاز‌های مردم را تامین کنیم و قول داده ایم تا پایان کرونا در خدمت مردم باشیم.

سردار حسینی گفت: سپاه از مردم است و امنیت و آسایش مردم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تامین امنیت را مهم‌ترین اولویت سپاه عنوان کرد و افزود: در بستر امنیت است که سایر موضوعات تحقق پیدا می‌کند.

خدمات سپاه این یادگار حضرت امام به مردم شایسته خدمت ایران تمامی ندارد و در روز‌هایی که برای کردستان به سیاهی گذشت باز سپاه به یاری و مدد شتافت و چه سپاهیان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه فرزندان سپاه بیت المقدس همه در کنار مسوولان و تیم مدیریت بحران کردستان برای خاموش کردن شعله‌های آتش لحظه‌ای عقب ننشستند و در این میدان بازهم سپاه خوش درخشید.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات