خبرهای داغ:

اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار استان سمنان

به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج‌های کم برخوردار استان سمنان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۱۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان روز سه شنبه در آئین اهدای جهیزیه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در استان در قالب مرحله دوم از رزمایش مواسات و روز کارمند اظهار کرد: در سال جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان خدمات ارزشمندی را در فضای اجتماعی از جمله اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی انجام داده است.
وی ادامه داد: در مجموع با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۷ سری جهیزیه به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با کمک پایگاه‌های بسیج در دستگاه‌های اجرایی به زوج‌های کم برخوردار استان اهدا شده است.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: سازمان در ایام شیوع بیماری کرونا و در مرحله اول از رزمایش مواسات نزدیک به ۱۵ هزار پک بهداشتی شامل ژل، دستکش، ماسک و... و نزدیک به ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های درگیر ویروس منحوس کرونا و بی بضاعت توزیع نموده است.
به گفته مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در بحث کمک‌های مومنانه در دهه اول ماه محرم بیش از ۱۴۰۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار