مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن:

حضرت زینب (س) مصداق بارز «إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقامو» هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن گفت:حضرت زینب (س) مصداق بارز «إن الذین قالوا ربنا اللـه ثم استقامو» هستند.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۷۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اصغری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن در جمع عزاداران حسینی در گلزار شهدای این شهرستان  ضمن تسلیت و تعزیت عزای حسینی، گفت:ماسه کربلا در دو قسمت قابل تحلیل است قسمت اول تا روز عاشورا است؛ که فضای فرهنگی و نظامی با هم منظور است، اما غلبه بر فضای نظامی است.

حجت الاسلام اصغری افزود:درشب عاشورا، فضا فرهنگی است و میدان دار  حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن ادامه داد:‌حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بانوی بزرگوار جهان شیعه ویژگی‌هایی دارد که برای اینکه انسان مقرب درگاه الهی شویم باید این ویژگی‌ها را در زندگی خود سر لوحه قرار دهیم.

حجت الاسلام اصغری  مهم‌ترین ویژگی حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را ولایت پذیری دانست و خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) مصداق یک انسان ولایتمدار است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن دومین ویژگی حضرت را  تسلیم و رضایت در مقابل قضاء و قدر الهی برشمرد و افزود:‌مشکلات زندگی نباید انسان را نا امید کند لذا  تسلیم بالاترین مرتبه عرفان الهی است.

حجت الاسلام اصغری  در پایان سخنان خود گفت:‌سوم ویژگی حضرت استقامت بی نظیر است که  مصداق بارز «الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا» هستند که حتی در سخت‌ترین وضعیت  تسلیم در مقابل امر الهی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار