در جمع بسیجیان شهر باباحیدر عنوان شد:

تبعیت از ولایت مصداق بارز حسینی بودن است

حجت الاسلام رضایی تبعیت از فرامین ولایت را از الزامات حسینی بودن برشمرد و گفت: مصداق بارز حسینی بودن تبعیت از منویات رهبری جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۷۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع بسیجیان شهر باباحیدر گفت: یکی از مهمترین اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام احیاء امر به معروف و نهی از منکر بود و بارها خود حضرت در احادیث مختلف این مسئله را به صورت صریح بیان نموده اند.

وی گفت: بسیجیان باید مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشد و در همه چیز ایشان را مقتدا بدانند. باید نمازشان حسینی باشد، رفتارشان حسینی باشد، عمل و گفتارشان حسینی باشد آن وقت می توانند ادعا کنند که شیعه اباعبدالله هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: اینکه فقط برویم سینه بزنیم و زنجیر بزنیم، به تنهایی برای ما راهگشا نیست. باید هیئتی که می رویم ما را به نماز اول وقت ترغیب کند و نماز ما را درست کند، آن وقت است که هیئت کار اصلی خودش را کرده است.

وی گفت: حضرت ابا عبدالله نسبت به وقایع اطراف خود بی تفاوت نبودند و همواره امر به معروف و نهی از منکر برای ایشان در اولویت های مهم قرار داشته، لذا ما نیز نباید نسبت به وقایع اطراف خود بی تفاوت باشیم. باید اگر منکری را می بینیم نسبت به آن واکنش داشته باشیم و نهی کنیم و تلاش کنیم تا معروفات را در جامعه گسترش دهیم.

رضایی افزود: اگر می خواهیم حسینی باشیم باید گفتار و عمل خود را حسین گونه کنیم، به صرف سینه زنی و هیئت رفتن نمی توان ادعای حسینی بودن کرد.

کارشناس مسایل دینی و مذهبی، تبعیت از فرامین ولایت را از الزامات حسینی بودن برشمرد و گفت: مصداق بارز حسینی بودن تبعیت از منویات رهبری جامعه اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار